Friday, February 10, 2012

ေနျပည္ေတာ္တြင္ ျမန္မာႏိုင္ငံ၏ ပထမဆံုး ေျမေအာက္ ရထားလမ္း ေဆာက္လုပ္ခြင့္ ရရွိ၍ ႐ုရွားႏိုင္ငံက ဂုဏ္ယူလ်က္ရိွ



ျမန္မာႏိုင္ငံ၏ ၿမိဳ႕ေတာ္ ေနျပည္ေတာ္၏ ဂုဏ္ေဆာင္ ေျမေအာက္ ရထားလမ္း စီမံကိန္းကို ႐ုရွားႏိုင္ငံက တာဝန္ယူ ေဆာက္လုပ္ခြင့္ ရရွိသည့္ အတြက္ ဂုဏ္ယူ ေနမိေၾကာင္း စီမံကိန္း၏ ဗိသုကာ အႀကီးအကဲ တစ္ဦးက The Voice of Russia သို႔ ေျပာၾကားေၾကာင္း ၁-၈-၂ဝ၁၁ ရက္တြင္ သိရသည္။ ႐ုရွား ႏိုင္ငံသည္ ေျမေအာက္ ရထားလမ္း စီမံကိန္းမ်ား အတြက္ ဘူမိေဗဒ ဆိုင္ရာ ေလ့လာ တိုင္းတာမႈမ်ားႏွင့္ ဒီဇိုင္းပညာ တို႔တြင္ နည္းပညာ ျမင့္မား ကြၽမ္းက်င္မႈ ရွိေနၿပီး ေနျပည္ေတာ္တြင္ ေဆာက္လုပ္မည္ ျဖစ္ေသာ ကီလိုမီတာ ၅ဝ (၃၁မိုင္ခန္႔) ရွိေသာ  အရွည္ဆံုး ပတ္လမ္းကို နည္းပညာ ျမင့္မားစြာ တည္ေဆာက္မည္ ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။ 
႐ုရွားမွ ဗိသုကာ အႀကီးအကဲက ၎တို႔ ႏိုင္ငံတြင္းမွ The Voice of Russia သို႔ ေျပာၾကားရာတြင္ အဆိုပါ ရထားလမ္း စီမံကိန္း အတြက္ မိမိတို႔ ရရွိခဲ့ၿပီး ျဖစ္ေၾကာင္း၊ တည္ေဆာက္ခြင့္ ရရွိသည့္ အတြက္ ဂုဏ္ယူ မိေၾကာင္း ေျပာၾကားသည္။ ၎အျပင္ ယခုႏွစ္၏ ႏွစ္ဆန္းပိုင္း ကလည္း အိႏိၵယႏိုင္ငံ၏ လူေနမႈ ထူထပ္ေသာ ၿမိဳ႕တစ္ၿမိဳ႕ ျဖစ္သည့္ မဒရပ္ၿမိဳ႕တြင္ အေမရိကန္ ေဒၚလာသန္း ၄၃ဝ ကုန္က်ႏိုင္မည့္ ေျမေအာက္ ရထားစနစ္ တည္ေဆာက္ခြင့္ကို စာခ်ဳပ္ ခ်ဳပ္ဆိုခဲ့ၿပီး ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။ ႐ုရွားႏိုင္ငံတြင္ ပထမဆံုး ေျမေအာက္ ရထားလမ္းကို ၁၉၃၅ ခုႏွစ္ ေမလ ၁၅ရက္တြင္ ၁၁ကီလုိမီတာ (၆ဒသမ ၈မိုင္) အရွည္ျဖင့္ စတင္ခဲ့ၿပီး ရထား ဘူတာ႐ံုေပါင္း ၁၃ ခု ရွိခဲ့သည္။
ျမန္မာႏုိင္ငံ၌ ယခု စတင္ တည္ေဆာက္မည့္ ေျမေအာက္ ရထားလမ္း စီမံကိန္းမွာ ၅ဝ ကီလိုမီတာ (၃၁ မိုင္ခန္႔) မွ စတင္မည္ ျဖစ္သျဖင့္ စတင္စဥ္ ကာလ အပိုင္းအျခားတြင္ ျမန္မာက ပိုမို ရွည္လ်ား ေနေၾကာင္း သိရသည္။ လက္ရွိ ကာလ ႐ုရွားႏုိင္ငံ ေမာ္စကိုၿမိဳ႕တြင္ ေျမေအာက္ ရထားလမ္း စီမံကိန္း၌ ၃ဝ ၁ဒသမ ၂ ကီလိုမီတာ (၁၈၇ဒသမ ၂ မိုင္) အတြက္ ႐ံုေပါင္း ၁၈၂ ခု ႏွင့္ ရထားလမ္း ၁၂ ခု ရွိကာ ေျမေအာက္ အနက္ဆံုး ဘူတာမွာ ၈၄ မီတာ (၂၇၆ ေပ) ရွိၿပီး ေန႔စဥ္ စီးနင္းသူမွာ ၂ဝဝ၉ ခုႏွစ္ မွတ္တမ္း အရ ပ်မ္းမွ် ၆ ဒသမ ၅၅ သန္း ရွိေၾကာင္း ႏွင့္ ေျမေအာက္ ရထားလမ္း စနစ္ အမ်ားဆံုး အသံုးျပဳႏိုင္မႈတြင္ ဂ်ပန္မွ တိုက်ဳိ ၿပီးလွ်င္ ႐ုရွားမွ ေမာ္စကိုၿမိဳ႕မွာ ဒုတိယ အေကာင္းဆံုး ျဖစ္ေနေၾကာင္း သိရသည္။

SweSone Media Group မွ မွ်ေ၀ေဖၚျပျခင္းျဖစ္....!!!

No comments:

Post a Comment