ျမန္မာႏိုင္ငံ၏ ျမိဳ႕ေတာ္ ေနျပည္ေတာ္တြင္၂၀၁၁ ဒီဇင္ဘာလ ၁၉ ရက္ေန႔က အျပည္ျပည္ဆိုင္ရာ ေလဆိပ္သစ္ကို ဖြင့္လွစ္ခဲ့ရာ ေနျပည္ေတာ္ ေလဆိပ္သစ္သည္ ရန္ကုန္ႏွင့္ မႏၱေလး ေလဆိပ္မ်ားျပီးလ်င္ ျမန္မာႏိုင္ငံ၏ တတိယေျမာက္ အျပည္ျပည္ဆိုင္ရာ ေလဆိပ္ ျဖစ္လာကာ တစ္ႏွစ္လ်င္ ေလယဥ္ေပါင္း ၆၅၀၀၀ ဆင္းတက္ႏိုင္မည္ ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။
အဆိုပါ ေလဆိပ္ကို Asia World ကုမၸဏီက စကၤာပူ အေျခစိုက္ အင္ဂ်င္နီယာအဖြဲ႕ CPG Consultants Pte ၏ နည္းပညာ အကူအညီျဖင့္ တည္ေဆာက္ခဲ့ျခင္း ျဖစ္ျပီး စီမံကိန္း ကုန္က်စရိတ္မ်ားကို တရုတ္ႏိုင္ငံမွ စိုက္ထုတ္ေပးခဲ့သည္ဟု သိရေသာ္လည္း မည္မွ် ကုန္က်သည္ကို မသိရိွရေပ။
၎ေလဆိပ္သစ္ကို ျမန္မာႏုိင္ငံက ေနျပည္ေတာ္တြင္ အိမ္ရွင္အျဖစ္ လက္ခံက်င္းပမည့္ ကေမာၻဒီးယား၊ တ႐ုတ္၊ လာအို၊ ျမန္မာ၊ ထိုင္းႏွင့္ ဗီယက္နမ္ႏုိင္ငံတို႔ ပါဝင္ေသာ မဟာမဲေခါင္ေဒသခြဲ (Greater Mekong Sub-region) ၏ စတုတၳအႀကိမ္ မဟာမဲေခါင္ေဒသခြဲ ထိပ္သီးညီလာခံႏွင့္ တိုက္ဆိုင္ ဖြင့္လွစ္ခဲ့ျခင္း ျဖစ္သည္။
ေလဆိပ္ တည္ေဆာက္မႈကို ၂၀၀၇ ခုႏွစ္ ဧျပီလတြင္ စတင္ခဲ့ျခင္း ျဖစ္ျပီး ေနျပည္ေတာ္ အျပည္ျပည္ဆိုင္ရာ ေလဆိပ္သစ္တြင္ ၃.၆ ကီလိုမီတာ ရွည္ေသာ ေျပလမ္း ၊ ၆၉ မီတာ ျမင့္မားေသာ ေလေၾကာင္း ထိမ္းသိမ္းေရး ေမွ်ာ္စင္ႏွင့္ ခရီသည္ အတင္အခ် တံတား ၁၀ ခု ပါဝင္ျပီး ႏွစ္စဥ္ ေလယဥ္ေပါင္း ၅၀,၀၀၀ မွ ၆၅,၀၀၀ အထိ အတက္အဆင္း ျပဳလုပ္ႏိုင္ေၾကာင္း သိရသည္။
No comments:
Post a Comment