Monday, March 5, 2012

ဖတ္ၾကည့္လိုက္ ခိုက္သြားမယ္...!!

အခ်စ္တခုကိုဖန္ဆင္းဖို ့ နာရီေတြ ၊မိနစ္ေတြနဲ ့ ကံႀကမၼာေတြ လိုအပ္ပါသလား။ကြဲကြဲျပားျပား မသိ
ခင္မွာပဲ နွလံဳးသားေနရာတခုမွာ မ ဆိုတဲ ့စကားလံုးကအလိုလိုတြယ္ခ်ိန္မိသြားျပီေလ။ခ်စ္ပါတယ္ဆိုတဲ ့
စကားတခြန္း ကို ေျပာဖို ့ တကယ္ဆိုေမာင္ လက္တြ န္ ့ေနခဲ ့ရပါတယ္မရယ္။ဘာလို ့လဲဆိုတဲ ့စကားတခြန္း
ေနာက္ကြယ္က ေျဖရွင္းခ်က္ေတြမွာ မ ျငိဳညင္သြားမွာေလာက္ ေသေလာက္ေအာင္ေႀကာက္တာမရွိေတာ့
ဘူး ။

အခ်စ္ဆိုတာ တကယ္ေတာ ့ ေမာင္ ့ဘ၀မွာ ထာ၀ရကိုယ္ကြယ္ခြင္ ့ရမယ္လို ့မထင္ထားမိတာႀကာ
ခဲ ့ပါျပီ မရယ္။ ျပည္ ့စံုျခင္းကင္းတဲ ့ ဘ၀ငယ္ေလးထဲမွာ ဟန္ေဆာင္မွု ့ကင္းကင္းနဲ ့ ျဖဴျဖဴစင္စင္ ခ်စ္ ခြင္ ့ရ
ဖို ့ ေမာင္ အလို ရွိတယ္ဆို၇င္ မ ဘယ္လို ေတြးထင္ေနမလဲ ။ေမာင္ အရမ္းသိခ်င္ေနမိတယ္။မသာေမာင္ ့
ဘ၀ ရဲ ့လမ္းျပႀကယ္ေပါ့။ မ အျပံဳ းေလးေတြနဲ ့ မ စကားသံႀကားမွာ ေမာင္ ဘယ္လို မွ ရဳန္းထြက္ဖို ့မွမ
ျဖစ္နိုင္ခဲ ့တာ။အဲဒီအခ်ိန္မွာပဲ အခ်စ္ဆိုတာ ကို ကိုးကြယ္ဖို ့ ျမားနတ္ေမာင္ ရဲ ့ပစ္ခြင္းသံေအာက္မွာ
ေမာင္ နွလံုးသားေတြ က်ရွံုးခဲ ့ရတယ္ေလ။

တခါတေလ ခ်စ္သူရဲ ့ကဗ်ာ ဆန္ဆန္ေခၚသံေလးက ရင္ထဲကိုေအးလို ့ေပါ့။အိပ္ပုတ္ေလးတဲ ့ေလ။
ခ်စ္သူမရွိတဲ ့ အခ်ိန္မွာ သတင္းစာဖတ္ရင္းနဲ ့ စာသင္နွစ္ကို ကုန္လြန္လာခဲ့တာ (၁)နွစ္ဆိုတဲ ့ အခ်ိန္ကာ
လေလးကိုေတာင္ ေက်ာ္လြန္လာေတာ့မယ္။တျဖည္းျဖည္းနဲ ့ ခ်စ္လာခဲ ့က်တာ နားလည္မွု ့ဆိုတာလည္း
အေတာ္အသင္ ့ေတာ ့ ရွိလာခဲ ့ျပီးျပီးမို ့ ေရြးခ်ယ္ခြင္ ့ဆိုတာ မ လက္ထက္မွာပါလို ့တခါတေလမွာ ခ်စ္သူ
ႀကားေအာင္ ေျပာျပခ်င္ေနမိတယ္။

သတင္းကို မဖတ္ရရင္ မေနနိုင္တဲ ့ က်ေနာ္က တခါတေလ မွာ အိပ္ယာထကေနာက္က်ေရာ။မ
နက္မိုးလင္းလို ့ ေတြ ့ဖို ့ အခ်ိန္ေရာက္လို ့ က်ေနာ္မနိုး၇င္ နွုတ္ခမ္းေလးစူျပီး ရန္ေတြ ့တက္ျပန္တယ္ေလ။
ေျပာထားရက္နဲ ့ ဆိုတဲ ့ စကားလံုးေအာက္မွာ မ်က္လံုးေလးေပကေပကလပ္နဲ ့ေပါ့။ေတြ ့ပါမ်ားေတာ့ မနက္
ဆို ခ်စ္သူမနုိးလည္း နိုးတက္ေနျပီေပါ့။နားလည္မွု ့ေပးတယ္ဆုိတဲ ့ စကားလံုးက တကယ္ဆို မ ဆိုတဲ ့
ေကာင္မေလးတေယာက္ကသာ ဒီကမ ၻာေပၚမွာ အသံုးျပဳခြင္ ့ မူပိုင္ရသင္ ့တယ္လို ့ေတာင္ ထင္ေနမိ
တယ္ေလ။ေနရာေတြေ၀းေတာ ့ စိုး၇ိမ္မွု ့ေတြနဲ ့ က်ေနာ္စိတ္ဆိုးရင္ ခ်စ္သူေလးမွာ အေႀကာက္အကန္နဲ ့
ေပါ့။

တခါတေလ ပဲ ဟင္းစားမွာလား ေမး ရင္ ဟင္အင္ ့ဆိုျပီး ျငင္းေသးတယ္ေလ။ကဲႀကည္ ့ပါဦး။ဘယ္
ေလာက္ေတာင္မ်ား အသဲယားဖို ့ေကာင္းပါသလဲေနာ္။စစ္သားတေယာက္ရဲ ့ခ်စ္သူက ပဲ ဟင္းမစားခ်င္ဘူး
တဲ ့ေလ။ေနနွင္ ့ဦး ျပန္ေရာက္မွ ခ်က္ေက်ြးဦးမယ္လို ့ေတာ ့ ေတြးႀကည္ ့မိဖူးသားလား။က်ေနာ္ကပဲ အနိုင္ယူ
တက္တာလား ခ်စ္သူကပဲ အရွံုးေပးတက္တာလားဆိုတာမသိေသးခင္မွာပဲခြင္ ့လြတ္မွု ့ဆိုတဲ ့စကားလံုးကို
က်ေနာ္တို ့ ႀကားမွာ စြဲစြဲျမဲျမဲသံုးတက္ေနက်ျပီေလ။ အလုပ္တဘက္နဲ ့ ခ်စ္သူေလးမုိ ့ တခါတေလမွာ က်
ေနာ္ ထက္ေတာ ့ ပင္ပန္းရွာတယ္။မိုးလငး္မိဳးခ်ဴပ္ အလုပ္လုပ္ျပီးျပန္လာ။ျပီးေတာ ့ က်ေနာ္ကို လာ
ေတြ ့ေပါ့။ဒီလိုမ်ိဳးျဖတ္သန္းခဲ ့ေပမဲ ့ ပင္ပန္းတယ္ ေမာင္ရယ္လို ့ေတာင္ မျငီးညဴျပခဲ ့ဘူး။ဘယ္ေလာက္
ေတာင္ အလိုက္သိတက္တဲ ့ ခ်စ္သူလဲေနာ္။

က်ေနာ္အေပၚ နားလည္မွု ့ အရွိဆံုးနဲ ့ အခ်စ္ဆံုး မိန္းမသား က ဒီကမ ၻာေပၚမွာ ေမေမျပီးရင္ ခ်စ္သူ
ေလးေပါ့။တခါတေလ ခ်စ္သူနဲ ့ေတြ ့တဲ ့အခ်ိန္ ညကအရွိန္နဲ ့ အိပ္ခ်င္စိတ္ကမပ်ယ္ေသးဘူးေလ။ေမာင္
အိပ္ခ်င္ေနတယ္ ထင္တယ္ ဆိုတဲ ့ စကာလံုးေလးသံုးျပီး ေရွာင္ထြက္သြားတက္တဲ ့သူေပါ့။အရမ္းခ်စ္ဖို ့
ေကာင္းတဲ ့ ခ်စ္သူေလးပါေနာ္။ဘယ္ေလာက္ေတာင္ ခ်စ္လဲ ဆို၇င္ က်ေနာ္ ဓါတ္ပံုေလးေတြကိုေတာင္
ပရင္ ့ထုတ္ျပီး အမွတ္တရ သိမ္းထားတက္တဲ ့ခ်စ္သူေလးေလ။

မ ဟာ သိပ္ျပီးႏူးညံ့တဲ့ မိန္းမတစ္ေယာက္ ဆိုတာကို က်ေနာ္ ကပဲ မသိခဲ့တာလား၊ အခ်စ္ဆိုတဲ့ အရာကပဲ မ ကို ႏူးညံ့ေစသလားက်ေနာ္ မေ၀ခြဲတတ္ပါဘူး။ ဒါေပမယ့္ ႏူးညံ့သိမ္ေမြ႔လြန္းတဲ့ မ ရဲ႕ စကားလံုးေလးေတြကိုေတာ့က်ေနာ္ မလြန္ဆန္ႏိုင္ခဲ့တာ အမွန္ပါပဲ။စစ္သားဆန္ဆန္ အ၀တ္အစား၀တ္တာ
က အစ ခ်ဴပ္ခ်ယ္မိေတာ ့ တခါတေလ စိတ္ပ်က္သြားမလားေတာင္ စိုးရိမ္မိတာအမွန္ပါ။မ ၇ယ္.....မိန္းမ
ဆိုတာ မိန္းမဆန္ေနရင္ ေမာင္ ့အတြက္လံုေလာက္ပါျပီလို ့ တခါတေလ မွာ ေျပာခ်င္သားလား။ဘယ္
လိုေန ၊ဘယ္လိုထုိုင္ ဆိုတဲ ့ စကားလံုးေတြနဲ ့ မ ကပဲက်င္ ့သားရေနလို ့လား ။ေနာက္ဆို က်ေနာ္ကို ဘာ
လုပ္မယ္ဆိုတာ ကအစ ေျပာဆိုတို္င္ပင္ျပီး လုပ္တာေတြ ့ေတာ ့ က်ေနာ္ အခ်စ္ေတြက ပိုုပိုျပီးတိုးခ်စ္မိ
ေတာ ့တာေပါ့။

မ ရဲ႕ ၾကင္နာျခင္း၊ ယုယျခင္း၊ ခ်စ္ျခင္းေတြက က်ေနာ္ဆီကို အိပ္မက္တစ္ခုလို ေရာက္ရွိခဲ့သလိုပဲ အိပ္မက္တစ္ခုလို ေပ်ာက္ကြယ္သြားမွာကို က်ေနာ္သိပ္ေၾကာက္ေနပါတယ္။မ ကို အသက္ထက္ပိုျပီး ခ်စ္လာရတဲ့အခါ က်ေနာ္ ရဲ႕ စိတ္အာရံုအစုစုဟာ မ အလိုက်ပဲေပါ့။ အဲ့ဒီလို ခ်စ္မိတဲ့အတြက္လည္း မ အနားမွာ တစ္ဖ၀ါးမခြာ ေအးအတူပူအမွ် တစ္သက္လံုးလက္တြဲသြားဖို႔က်ေနာ္ဆံုးျဖတ္လိုက္တယ္။ မ သာ က်ေနာ့္ရဲ႕ဘ၀။ မ သာ က်ေနာ့္ရဲ႕အနာဂတ္၊ မ သာ က်ေနာ့္ရဲ႕ အသည္းႏွလံုးေပါ့...။

အခ်စ္ဆိုတာ မထင္မွတ္တဲ့အခ်ိန္၊ မရည္ရြယ္ထားတဲ့ ေနရာမွာ ၾကိဳတင္ၾကံစည္ထားျခင္း မရွိပါပဲနဲ႔ ရုတ္တရက္ ဖ်တ္ခနဲ ျဖစ္သြားတတ္တာမ်ဳိးပဲလား။ က်ေနာ္ဘာမွ မသိခဲ့ပါဘူး။ ဘာဆိုဘာမွ မသိခဲ့တာပါ။ က်ေနာ္ သိလိုက္တဲ့ အခ်ိန္မွာေတာ့ က်ေနာ္ရင္ထဲမွာ၊ က်ေနာ့္နွလံုးသားထဲမွာ၊က်ေနာ့္ ရဲ႕ အေသြးအသားထဲမွာ "မ" ဆိုတာ ေရာက္ရွိေနခဲ့ျပီေလ။ က်ေနာ့္ရဲ႕ မသိစိတ္ကို က်ေနာ္ သိလိုက္တဲ့ အခ်ိန္မွာက်ေနာ္နဲ႔ မ ရင္ခုန္သံေတြ ထပ္တူက်ခဲ့ျပီးပါျပီ။မ ဆိုတဲ ့မိန္းကေလးတေယာက္အေပၚမွာက်ေနာ္ စြဲလမ္းစြာ ခ်စ္ခဲ့မိျပီးျပီးေလ။

မ ကို ခ်စ္ခဲ့ကတည္းက တစ္ေန႔က်ရင္ ေ၀းသြားရင္လည္း ေ၀းသြားႏိုင္တယ္လို႔ က်ေနာ္ေတြးခဲ့ေပမယ့္ တစ္ေန႔ထက္တစ္ေန႔ က်ေနာ့္မ ကို ပိုခ်စ္မိတဲ့အခါ မေ၀းခ်င္ေတာ့ဘူး။မ ကိုက်ေနာ္ အနားမွာပဲ ထားခ်င္တယ္။ မ ျပဳမူ လႈပ္ရွားေနသမွ်ကို က်ေနာ္ၾကည့္ေနခ်င္တယ္။မနဲ႔ စကားမေျပာျဖစ္ခဲ့ရင္ေတာင္ မ ရဲ႕ အသက္ရွဴသံကို က်ေနာ္ၾကားေနခ်င္တယ္။ က်ေနာ္စိတ္ေတြ ဘယ္လိုျဖစ္သြားရျပီလဲ တကယ္ကို မသိခဲ့ပါဘူး။ ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ က်ေနာ့္အနားမွာ မ ရွိေနခ်ိန္မွာ မ ပ်ာ္ေနမယ္ဆိုရင္ က်ေနာ္ေက်နပ္ပါတယ္။ မ က သိပ္ကို ျဖဴစင္လြန္းတယ္။ ခ်စ္သူလိုလည္း ခ်စ္ရသလို ကေလးေလး တစ္ေယာက္လိုလည္း က်ေနာ္ ဂရုဏာနဲ႔ ခ်စ္မိတဲ့အခါ က်ေနာ္နွလံုးသား တစ္ခုလံုး ၂၄နာရီ လွည့္ပတ္ေနတဲ့ ေသြးေတြဟာ မ ့ကို ခ်စ္တဲ့ အခ်စ္ေတြ၊ က်ေနာ့္ရဲ႕ ဦးေႏွာက္ထဲက အသိစိတ္ေတြဟာလည္း မ ကိုခ်စ္တဲ့ အခ်စ္ေတြ၊ က်ေနာ့္ရဲ႕ တစ္ေန႔တာအတြက္ လုပ္ေဆာင္သမွ်၊ ေလွ်ာက္လွမ္းေနသမွ် ေျခလွမ္းတိုင္းဟာလည္းမ ကိုခ်စ္တဲ့ အခ်စ္ေတြခ်ည္းပါပဲ မ ရယ္။မ ကို က်ေနာ္ ေျပာမျပတတ္ေအာင္ ခ်စ္ပါတယ္...။

က်ေနာ္ရဲ ့စိုး၇ိမ္မွု ့ေတြ ထဲမွာ သံသယထားတက္မွု ့ေတြ အနိုင္ယူတက္လို ့လား မသိဘူး.။တခုခုဆို
မ က ေျဖရွင္းျပီးသားျဖစ္ေနျပန္တယ္ေလ။က်ေနာ္က မ ထက္ ငယ္တယ္ဆိုတိုင္း အနိုင္ယူခ်င္မိတာမ်ား
လား မသိဘူးေနာ္။ျဖစ္နိုင္ပါတယ္ေနာ္။ မ ရဲ ့၇င္ခြင္ထဲမွာ ကေလးတေယာက္လို ့ ေနဖို ့ က်ေနာ္ ေတာင္း
တ မိေနတာမ်ားလား။မ နဲ ့ လက္ထပ္ျပီးရင္ မ ေနာက္ကေန တေကာက္ေကာက္လိုက္မယ္ဆိုေတာ ့
မ က ရီေနျပန္တယ္ေလ။မ အိမ္သာသြားလည္း လိုက္မယ္ဆိုေတာ ့ မ ၇ဲ ့၇ီသံႀကားမွာ က်ေနာ္တို ့
ကမ ၻာေလးက ေပ်ာ္စရာေလးအတိနဲ ့ေပါ့။

မ ကို ေခါင္းေလ်ာ္ေပးမယ္။ေခါင္းကို ေျခာက္ေအာင္သုပ္ေပးမယ္။သနပ္ခါးကို ေျခဆံုးေခါင္းဆံဳးလိမ္း
ေပးမယ္။ မနက္အိပ္ယာထရင္ မ ကို အႀကင္နာေပးျပီးမွ ထမယ္။မ ကုိ လက္သည္းညပ္ေပးမယ္။ေျခသဲ
ညပ္ေပးမယ္ဆိုေတာ ့ ကေလးတေယာက္ေျပာတဲ ့စကားလိုပဲ မ ကျပံဳးျပီးႀကည္ ့ေနျပန္သတဲ ့ေလ။ျပီး
ေတာ ့ ခ်စ္သူက တခြန္းတည္းရယ္။ တကယ္ေနာ္ တဲ ့။သိပ္မျငင္းရွာဘူးခ်စ္သူေလးကေတာ ့ေလ။

ဆံႏြယ္ရွည္ကို မွ ျမတ္နိုးတက္တဲ ့ က်ေနာ္ အတြက္ မ ခင္မ်ာ ဆံပင္ကို အရွည္ထားရျပန္တယ္ေလ။
မ ေရ .....ဆံပင္ေလးေရွ ့ကို ခ်ျပပါဆိုေတာ ့ ခ်စ္သူေလးက ျပရရွာေသးတယ္။ဒီလိုအျပဳအမူေတြက မ
အတြက္ ကေလးဆန္ေနမလား ေနာ္။ဘာပဲေျပာေျပာ သိပ္ခ်စ္မိတယ္ မ ရယ္။တကယ္ေတာ ့ က်ေနာ္ခ်စ္
သူေလးနဲ ့ က်ေနာ့္က အေတာ္မ်ားမ်ား စိတ္ခ်င္းတိုက္ဆိုင္က်သူေတြေလ။တခါတေလ ခ်စ္တဲ ့ဆိုတဲ ့စကား
ကို ျပိဳင္ျပီးေျပာတက္က်ေသးတယ္။ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ား နိုင္တဲ ့ အခါ မ ကအနိုင္ေပးသလိုနဲ ့ ရီျပျပန္
ေသးတယ္ေလ။ဘယ္ေလာက္အသဲယားဖို ့ေကာင္းလိုက္သလဲေနာ္။သူ ့ဟာသူ မနိုင္တာကို အင္းပါ ပိုေပး
ပါတယ္လို ့ကေျပာတက္ေသးတယ္ေလ။က်ေနာ္ ဒီအသက္အရြယ္ထိ ရုပ္ရွင္မႀကည္ ့ဖူးေသးဘူးဆိုေတာ ့
ခ်စ္သူက ရီတယ္ေလ။မျဖစ္နိုင္ပါဘူးတဲ ့ေလ။ကေလးတေယာက္လို ဘု၇ားေတြ နဲ ့ႀကိမ္ေတာ ့မွ ေမာင္
၇ယ္ ေတာ္ပါေတာ ့ ယံုပါျပီ။မႀကိမ္ပါေတာ့နဲ ့ဆိုပဲ။

တကယ္ဆုိ က်ေနာ့္က မ ရဲ ့ခ်စ္ဦးသူမဟုတ္ခဲ ့ဘူးေလ။အသက္အရြယ္ကြာျခားမွု ့အရ လက္သင္ ့ခံ
နိုင္ေပမဲ ့ လက္ရွိကာလေနာက္ပိုင္းမွာေတာ ့ က်ေနာ္၇ဲ ့သ၀န္တိုမွု ့ေတြကို မ နားလည္ေပးနိုင္ပါေစလို ့
ပဲ ဆုေတာင္းမိတာေပါ့။ေသခ်ာပါတယ္ ။က်ေနာ္ အႀကင္နာေပးမဲ ့ မ ပါးျပင္ေလးမွာ တစိမ္းတေယာက္ရဲ ့
အရင္ဦးဆံုး ဆိုတဲ ့ အသိစိတ္နဲ ့တင္ က်ေနာ္ငိုခဲ ့ရေပါင္းမ်ားျပီ။စိတ္ထဲကဘယ္လိုတင္းထားထား က်လာ
တဲ ့ မ်က္ရည္ စကို ေတာ ့ က်ေနာ္ ေရွာင္တိမ္းနိုင္ျခင္းမရွိခဲ ့ဘူးေလ။

မနားထဲကေန ျဖတ္ျပီး ႏွလံုးသားထဲထိေရာက္ဖို႔ေတာ့ က်ေနာ္သတၱိေမြးေနဆဲပါ။စကားေလးတခြန္း
ထဲပါပဲ မ၇ယ္ .........။အခ်စ္ဦး မဟုတ္ေတာင္ အခ်စ္ဆုံးျဖစ္ခ်င္ေနမိတယ္ဆိုတာကိုေပါ့။

ဂီတာအိုေတာင္ ပ်ဳိရြယ္ေနဆဲ ေတးသံနဲ႔ သီခ်င္းအသစ္ျဖစ္ေသးရင္ အၾကင္နာဆိုတာ ဒီတစ္ေယာက္နဲ႔ပဲ ျပီးသင့္သလား....တဲ့။

အၾကင္နာဆိုတာ ဒီတစ္ေယာက္နဲ႔ပဲ အဆံုးသတ္ရမယ္လို႔ေတာ့ ဘယ္သူကမွ ဥပေဒမထုတ္ထားေပမယ့္ က်ေနာ္ ့ရဲ႕ အခ်စ္ေတြကိုေတာ့ မ တစ္ေယာက္တည္း ဆီမွာပဲ အဆံုးသတ္သြားခ်င္တယ္ေလ။က်ေနာ္ ့ရဲ ့
ပထမဆံုး ဘ၀ေလးကို ပထမဆံုးအခ်စ္နဲ ့ခ်စ္မိတဲ ့ ခ်စ္သူေလးရင္ခြင္မွာ နားခိုခ်င္ေနမိတာေတာ ့အမွန္ပဲ။
က်ေနာ္ရဲ ့ လုပ္ကိုင္ရတဲ ့ ပတ္၀န္းက်င္မွာ ခ်စ္သူတေယာက္ေပ်ာ္ရြင္ပါ ့မလားဆိုတာ အခ်ိန္တိုင္းေတြးေန
မိတဲ ့ အရာတခုေပါ့။ေမာင္ ရယ္ ျပန္သာလာခဲ ့ ။အထုပ္ေလး နဲ ့လိုက္မယ္လို ့ ခ်စ္သူေျပာေတာ ့ အလိုလို
ေတာ ့ေပ်ာ္ေနမိသားလား။မ ႀကားဖူး၇ဲ ့လား ။ေမာင္တခုေျပာျပမယ္ေနာ္။

တကယ္ေတာ့ ေလာကၾကီးရဲ႕ သဘာ၀တရားေတြဟာ ညီမွ်ပါတယ္ မ ရယ္။ ကိုယ့္ရဲ႕အတၱကိုသာ ေရွ႕တန္းတင္တဲ့ ေယာက္်ားေတြရွိသလို ေယာက္်ားတစ္ေယာက္ကို ခ်စ္မိတဲ့အခါ အတၱမာနေတြကို ခ်ဳိးႏွိမ္ျပီး ခ်စ္သူ၊လင္ေယာက္်ားအလိုက် က်ဳိးႏြံစြာ ေနႏိုင္မယ့္ မိန္းမေတြလည္းရွိတယ္ေလ။ သိပ္ေတာ္တဲ့ ေယာက္်ားတစ္ေယာက္ရဲ႕ လွ်ဳိ႕၀ွက္ခ်က္ဟာ သူ႔ရဲ႕ေနာက္မွာရွိတဲ့ သိပ္ျပီးထက္ျမက္တဲ့ မိန္းမတစ္ေယာက္ဆိုရင္ အဲ့ဒီမိန္းမရဲ႕ လွ်ဳိ႕၀ွက္ခ်က္ဟာလည္း ကိုယ့္ကိုယ္ကို ဘာမွမသိမတတ္တဲ့ တံုးတံုးအအမိန္းမတစ္ေယာက္လို ႏွိမ့္ခ်ထားႏိုင္မႈပါပဲ တဲ ့။

ေမာင္ ့ကို ခ်စ္ျပီးတဲ ့ ေနာက္ပိုင္းမွာေရာ မ ရဲဲ ့ထက္ျမတ္မွု ့တခ်ိဳ ့ကို ေမာင္အသိအမွတ္ျပဳေပမဲ ့ ေမာင္ေန
ထုိင္တဲ ့ ပတ္၀န္းက်င္မွာ မ ေနနိုင္ ပါ ့မလားေတြး၇င္း.................
အိပ္မက္ဆိုတာ ႏိုးတစ္၀က္ အိပ္တစ္၀က္ စိတ္ဂေယာက္ဂယက္ အခ်ိန္မွာ ကိုယ့္စိတ္က စြဲလမ္းရာကို ျပန္ျပီးျမင္ေယာင္တတ္တဲ့ တစ္ခန္းရပ္ ျပဇာတ္ဆန္ဆန္ ဇာတ္လမ္းေလးတစ္ခုတဲ့။ ဘယ္လို အရာမ်ဳိးကို အိပ္မက္မက္မလဲဆိုတာလည္း ၾကိဳမသိႏိုင္ဘူးေလ။ တကယ္ၾကံဳေတြ႕ေနရတာ မဟုတ္ေပမယ့္လည္း ေပ်ာ္စရာ အိပ္မက္ေလးေတြဆိုရင္ ဆက္မက္ခ်င္တတ္ျပီး ထိတ္လန္႔စရာ အိပ္မက္ေတြကိုေတာ့ ေယာင္ျပီးေတာ့ေတာင္ မမက္ခ်င္ၾကဖူး။ ဒါဟာသဘာ၀ပဲေလ။ ေမာင္ ကေရာ... ေမာင္ လည္း ေပ်ာ္စရာအိပ္မက္ေတြကိုသာ ဆက္မက္ခ်င္တဲ့ သူပဲေပါ့ကြယ္...။

ဟိုစပ္ဒီစပ္ ဟို ျခစ္ဒီျခစ္ (မင္းသန္ ့) 
အကိုၾကီးတစ္ေယာက္ ရဲ့အေရးအသားေလးၾကိဳက္လို႔ fb က ယူထားတာ....!

No comments:

Post a Comment